Nog eventjes - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Caroline Schoofs - WaarBenJij.nu Nog eventjes - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Caroline Schoofs - WaarBenJij.nu

Nog eventjes

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

05 Februari 2014 | Nederland, Groesbeek

Hoi allemaal!

Morgen is het dan zover, dan vertrek ik voor 5 maandjes naar Taipei, de hoofdstad van Taiwan. Ik maak eerst een korte stop in Hong Kong, en overmorgen kom ik dan om 10 uur sochtends aan (of 3 uur snachts nederlandse tijd:/).
Wat ik in Taiwan ga doen: de bedoeling is dat ik ga studeren, we zullen zien wat daarvan komt;).

Met dit blog hou ik jullie op de hoogte van mijn avonturen of misschien wel van mijn hele saaie studentenleven in taiwan.

Nou, nog een nachtje slapen, maar ik ben er klaar voor!


Daaaaggg!

xx Caroline

  • 05 Februari 2014 - 12:29

    Jammie:

    WHOIOEE spannnneendd

  • 05 Februari 2014 - 18:22

    Mam:

    Ja het is zover. Heel veel plezier en veel succes gr. mam

  • 05 Februari 2014 - 20:01

    Linda:

    Have fun lady! Gaat vast supervet worden, ben superbenieuwd naar je verhalen!

  • 07 Februari 2014 - 11:07

    Margriet:

    Hallo Caroline

    Een fijne tijd hoop dat je er wat van opsteekt
    Groetjes Margriet en Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groesbeek

Taipei!

Studeren in Taipei, Taiwan.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

It's coming to an end..

03 Mei 2014

Hao jiu bu jian!

08 April 2014

Springbreak!

10 Maart 2014

het is kooouuuudd!

15 Februari 2014

eerste week
Caroline

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 4565

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 08 Juli 2014

Taipei!

Landen bezocht: