Hao jiu bu jian! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Caroline Schoofs - WaarBenJij.nu Hao jiu bu jian! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Caroline Schoofs - WaarBenJij.nu

Hao jiu bu jian!

Blijf op de hoogte en volg Caroline

03 Mei 2014 | Taiwan, Taipei

Hoi!

Ik zie nu dat het al weer een maand geleden is dat ik hier van me heb laten horen.. De tijd gaat snel, we zijn al over de helft nu en over anderhalve maand komen Monique en jamy al!
Sinds de springbreak is er eigenlijk weinig spannends gebeurd hier. Alles is nu gewoon normaal geworden. ik bedoel, in het begin was alles heel nieuw, maar nu kijk ik nergens meer van op. Ik zit dan wel aan de andere kant van de wereld maar merk er eigenlijk weinig van. Behalve dan dat je toch vaak aangestaard wordt, op de foto wordt gezet of niet wordt verstaan. Ja, en dan zijn er nog de menu's. Inmiddels kan ik wel een paar tekens herkennen, dus beef noodle soep kan ik bestellen maar daar houdt het ook eigenlijk wel mee op.. (maar nee, dat eet ik niet elke dag. bijna nooit eigenlijk)
Naast naar school gaan en huiswerk maken heb ik weinig nieuws beleefd. ik heb veel gewinkeld (maar weinig gekocht), de dierentuin bezocht. Toen vroeg ik e toch wel af waarom alles zo duur moet zijn in nederland.. Hier betaal je 1 euro entree, en alle souvenirs hebben gewoon normale prijzen, wat je niet kunt zeggen van nederland. Maar daar tegenover staat dan wel dat het loon hier extreem laag is, dus misschien moeten we eigenlijk niet klagen. Verder ben ik er een paar keer alleen op uitgegaan, heb ik nightmarkets bezocht en de martyrs shrine (zie foto's) en ben ik bewust gaan verdwalen. Een probleem is dat toch niet hier want overal zijn taxi's, bussen of metro's. En anders zijn er nog wel de megavriendelijke inwoners van Taipei:)
Volgend weekend wil ik toch weer een andere plaatsje bezoeken want Taipei heb ik inmiddels wel gezien. Maar waar de trip heengaat? geen idee.. De enige vereiste is dat het daar droog is, want in Taipei blijft het bijna een maand regenen:0!

Nouja, dat was het dan wel weer...
Ik spreek jullie snel weer!

xx

  • 06 Mei 2014 - 19:15

    Jamy:

    jaaaaa bijnaaaaaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Taipei!

Studeren in Taipei, Taiwan.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

It's coming to an end..

03 Mei 2014

Hao jiu bu jian!

08 April 2014

Springbreak!

10 Maart 2014

het is kooouuuudd!

15 Februari 2014

eerste week
Caroline

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 4572

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 08 Juli 2014

Taipei!

Landen bezocht: